Informacja przekazywana na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1), zwanego dalej RODO.

Pragniemy poinformować o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych przez Lenker Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, która świadczy usługi z zakresu działalności stacji diagnostycznej, wypożyczenia samochodów, usług transportowych.

 

  1. Administrator danych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lenker Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Wiśniowej 13, 61-477 Poznań.

W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: biuro@lenker.pl lub na adres Spółki.

 

  1. Cele i podstawy przetwarzania

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:

Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do zawarcia i wykonania usługi/umowy oraz podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy/usługi. Podanie danych w celach marketingowych jest dobrowolne. W ramach działań marketingowych możliwe jest dokonywanie przez nas profilowania, polegającego na zestawieniu Państwa danych i przypisanego na tej podstawie profilu – celem jest dobranie i przedstawienie Państwu reklam lub ofert odpowiadających Państwa profilowi.

 

  1. Okres przechowywania danych

Będziemy przechowywać Państwa dane osobowe jedynie tak długo, jak jest to niezbędne dla celów określonych w niniejszej informacyjnej o przetwarzaniu danych i/lub w celu spełnienia wymogów prawnych i regulacyjnych. Po tym okresie bezpiecznie usuniemy Państwa dane osobowe. W przypadku przetwarzania w celach marketingowych, przez okres w jakim te cele wynikające ze zgody pozostają ważne, ale nie dłużej niż 5 lat od ostatniego kontaktu z Państwem, a jeśli cofniecie Państwo zgodę do momentu cofnięcia zgody.

 

  1. Odbiorcy danych

Administrator może przekazać Państwa dane osobowe podmiotom, które uczestniczą w wykonaniu umów zawartych przez Administratora np. ubezpieczyciele przy usługach transportowych. Dane mogą być ujawnione firmom świadczącym usługi na rzecz Administratora, którym zlecono czynności wymagające przetwarzania danych np. dostawcy usług IT, dostawcy usług pocztowych, dostawcy usług prawnych, dostawcy usług księgowych, dostawcy usług marketingowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. W pewnych sytuacjach szczególnie związanych z usługami w branży turystycznej/transportowej, Państwa dane mogą być przekazane do państw trzecich na potrzeby realizacji umowy zawartej z Państwem.

 

  1. Prawa osób, których dane dotyczą:

Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Udzieloną Administratorowi zgodę możecie Państwo w każdej chwili wycofać (nie będzie to wpływać na zgodność z prawem wykorzystania Państwa danych przed cofnięciem takiej zgody). Przysługuje Państwu także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych w związku z celami opartymi na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, opisanego powyżej (w takim przypadku przestaniemy przetwarzać Państwa dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do tych danych istnieją dla nas prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności lub dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia lub obrony roszczeń).

Mają Państwo prawo sprzeciwu wobec marketingu bezpośredniego w tym profilowania. Zakres każdego z tych praw, sytuacje w których można z nich skorzystać oraz sposób realizacji prawa, wynikają z przepisów prawa. To, z którego z prawa będziecie Państwo mogli skorzystać będzie zależeć między innymi od celu i podstawy prawnej przetwarzania przez Administratora Państwa danych osobowych. Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Państwa danych jest niezgodne z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.

 

  1. Transfer danych poza Europejski Obszar Gospodarczy oraz profilowanie

Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy oraz na ich podstawie nie dochodzi do profilowania.

 

  1. Prawo do wniesienia skargi

Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 w Warszawie w przypadku uznania, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.

 

  1. Wykorzystywanie plików cookies.

Strona internetowa wykorzystuje pliki cookie, które służą identyfikacji Państwa przeglądarki podczas korzystania z naszej strony. Pliki cookie zawierają niewielkie ilości tekstu możliwego do odczytania tylko przez stronę, która je wysyła. Dzięki zebranym informacjom możemy uzyskać wiedzę o tym, jak często odwiedzają Państwo nasz serwis i które jego elementy najbardziej Państwa interesują.

 

  1. Co to są pliki cookies?

Są to pliki instalowane na urządzeniach końcowych (np. tablecie, smartfonie, laptopie) osób korzystających z serwisu (użytkowników), w celu administrowania serwisem, dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz do celów statystycznych. Pliki cookies zawierają informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania serwisów internetowych, posiadają zazwyczaj unikalny numer, nazwę strony internetowej, z której pochodzą oraz czas ich przechowywania na urządzeniu końcowym użytkownika serwisu. Dane gromadzone przy użyciu plików cookies są zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Domyślne parametry plików cookies pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie przez serwer, który je utworzył, a dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

 

  1. W jakim celu używamy plików cookies?

Pliki cookies wykorzystywane są w celu: 

 

  1. Jak długo będziemy korzystać z plików cookies?

Na naszej stronie stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są na urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są na urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.

 

  1. Czy można zrezygnować z akceptowania cookies?

Użytkownicy naszej strony mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na urządzeniu użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Zanim jednak zdecydujecie się Państwo zmienić ustawienia, proszę zwrócić uwagę, że pliki cookies służą do komfortowego korzystania ze strony, a ich wyłączenie może mieć wpływ na to, jak będzie się wyświetlać nasza strona w Państwa przeglądarce. W niektórych przypadkach strona może się w ogóle nie wyświetlić.

 

  1. Jak wyłączyć obsługę ciasteczek?

W każdej chwili można usunąć ciasteczka z Państwa przeglądarki oraz zablokować możliwość ich ponownej instalacji. W zależności od wykorzystywanej przez Państwa przeglądarki, opcja usunięcia lub cofnięcia zgody na instalacje plików cookies może się różnić. Szczegółowe informacje znajdują się w ustawienia oprogramowania (przeglądarki internetowej).